In Girum Imus Nocte : ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΥΨΗΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ
ΣΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΥΨΙΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

 

Όλοι εμείς που απαρτίζουμε τους «από τα κάτω», τους καταπιεσμένους, οι κατώτερες δηλαδή οικονομικό-κοινωνικές τάξεις, ζούμε εγκλωβισμένοι μέσα στο σύστημα της κυριαρχίας, το κρατικό/καπιταλιστικό σύστημα, που παίρνει άλλοτε την μορφή της αστικής δημοκρατίας και άλλοτε λιγότερο φιλελεύθερες μορφές και  το οποίο ελέγχουν οι παγκόσμιες ελίτ των κεφαλαιοκρατών.
Για να διατηρήσουν την κυριαρχία τους αυτή, τα παγκόσμια αφεντικά επιδίδονται σε έναν πολυμέτωπο πόλεμο ενάντια σε όποιον/όποια αντιστέκεται/εξεγείρεται/επαναστατεί, σηκώνει το κεφάλι διάολε! Κομμάτι και σχέδιο αυτού του πολέμου είναι και η συνθήκη της φυλακής.

Γυρνώντας όμως πίσω στα δικά μας, οι καταπιεσμένοι μπορούν να κατηγοριοποιηθούν χοντρικά (και χωρίς αυτό να είναι απόλυτο, καθώς το σύστημα συνεχώς εξελίσσεται και βάζει νέους διαχωρισμούς) σε δύο κύριες υπό-ομάδες: τους «έγκλειστους/εγκλωβισμένους» μέσα στο σύστημα και τους «αποκλεισμένους» από αυτό.

·         Οι «έγκλειστοι/εγκλωβισμένοι», είναι όλοι αυτοί που υπόκεινται καθημερινά τον εκβιασμό της μισθωτής σκλαβιάς, που παράγουν δηλαδή με την εργασία τους την υπεραξία την οποία καρπώνεται το κεφάλαιο και εκμεταλλεύεται για την εδραίωση και την επέκτασή του, με αντάλλαγμα κάποια- όλο και λιγότερα- μέσα για την επιβίωσή τους.

·         Οι «αποκλεισμένοι» είναι αυτοί οι οποίοι έχουν στερηθεί κάθε «δικαίωμα» μέσα στην κοινωνία, κάθε μέσο διαβίωσης. Οι άνεργοι, οι άστεγοι, οι άποροι. Επίσης, κομμάτι αυτής της ομάδας είναι και όσοι συνειδητά αποφασίζουν να απέχουν από τις τάξεις των «έγκλειστων/εγκλωβισμένωνν», αυτοί που αρνούνται δηλαδή να πουλήσουν το κορμί τους στο κεφάλαιο.

Εννοείται, ότι το επίπεδο συνείδησης  σχετικά με την πηγή του προβλήματος  δεν είναι το ίδιο σε όλα τα μέλη αυτών των υπό-ομάδων, καθώς και το σκεπτικό με το οποίο αντιμετωπίζουν την κατάστασή τους

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερο τα όρια μεταξύ αυτών των δύο ομάδων να ασθενούν και σιγά-σιγά να χάνονται. Οι κατώτερες τάξεις των «έγκλειστων/εγκλωβισμένωνν», οι επισφαλείς εργαζόμενοι, οι «μαύροι», οι «μπλοκάκηδες», προσεγγίζουν όλο και περισσότερο τους «αποκλεισμένους». Αυτό, βέβαια, είναι απόρροια αλλά και μοιραίο ολίσθημα της επίπλαστης οικονομικής κρίσης που επιβάλλει το σύστημα, αποσκοπώντας στο να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερα από τους πολλούς των «από τα κάτω» και να τα μοιράσει εκ νέου στους λίγους των «από τα πάνω».
Ως αποτέλεσμα, οι «αποκλεισμένοι» και όσοι βρίσκονται κοντά στον αποκλεισμό, αναζητούν εναλλακτικές μεθόδους επιβίωσης, οι οποίοι δεν προβλέπονται από τους νόμους (ληστείες τραπεζών και λοιπών καταχραστών του μεγάλου πλούτου, αρνήσεις πληρωμών, επανασυνδέσεις ρεύματος κλπ). Για όλους αυτούς υπάρχει μία θέση στην φυλακή, όπου είναι λιγότερο επικίνδυνοι για το καθεστώς των πλουσίων, καλύτερα ελεγχόμενοι και «αόρατοι» ως παράδειγμα προς μίμηση για τις μάζες, αλλά αρκετά ορατοί για να αποτελέσουν παράδειγμα προς αποφυγήν για αυτές.
Μια θέση όμως στην φυλακή μπορεί να υπάρξει και για όλους αυτούς που αναπάντεχα ξεπέφτουν από την κατηγορία των «έγκλειστων/εγκλωβισμένωνν» σε αυτήν των «αποκλεισμένων» (νεόπτωχοι) και αδυνατούν να πληρώσουν πχ την εφορία ή τις όποιες οικονομικές τους υποχρεώσεις προς τους καταπιεστές κεφαλαιοκράτες. Την ίδια ώρα βέβαια, ζάπλουτα λαμόγια κάνουν πάρτι με φράγκα από μίζες, ενώ κανένα «βύσμα» του συστήματος δεν κυνηγιέται-προφανώς- για χρέη(εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, όπου υπάρχουν πολιτικές σκοπιμότητες και λειτουργούν ως παραπλάνηση, βλ. Τσοχατζόπουλο), καθώς και αυτά τα σπασμένα θα τα πληρώσουν εν τέλει οι γνωστοί μαλάκες: οι «από τα κάτω».

Ταυτόχρονα όμως, στις τάξεις των καταπιεσμένων δημιουργούνται θύλακες αντίστασης, ομάδες και ατομικότητες που επιλέγουν να αντιπαρατεθούν άμεσα με τους καταπιεστές: αναρχικοί και ριζοσπάστες, που συνθέτουν το μωσαϊκό της πολύμορφης επαναστατικής δράσης και ονειρεύονται έναν κόσμο χωρίς «αποκλεισμένους», «εγκλείστους» και τύραννους. Αυτοί οι άνθρωποι τραβάνε πάνω τους το μεγαλύτερο κομμάτι της κρατικής καταστολής, καθώς αποτελούν την αιχμή του δόρατος της αντι-κρατικής, αντι-καπιταλιστικής μάχης. Από τους αγωνιστές αυτούς, δεκάδες είναι αιχμάλωτοι στα κελιά της αστικής καπιταλιστικής δημοκρατίας.
Εμείς, ως αναρχικοί και έχοντας αρκετούς συντρόφους μας πίσω από τα σίδερα των εχθρών μας, επιλέγουμε να αντιλαμβανόμαστε την φυλακή ως αυτό που είναι: όχι δηλαδή ως ένα μέσο «σωφρονισμού» κάποιων «κακών και βλαβερών» ανθρώπων, αλλά ως ένα κομμάτι του πολέμου που διεξάγεται ανάμεσα στην κυριαρχία του κεφαλαίου των καταπιεστών και τους επαναστάτες, με φόντο τα δισεκατομμύρια των καταπιεσμένων. Πιστεύουμε πως με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο και με ελάχιστες εξαιρέσεις, το μεγαλύτερο κομμάτι των φυλακισμένων βρίσκεται στα κελιά για κάποια πράξη η οποία συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με την προαναφερθείσα κατάσταση της κυριαρχίας των λίγων επάνω στους πολλούς. Γι αυτό λοιπόν και προσβλέπουμε στο ολοκληρωτικό γκρέμισμά τους, ως κομμάτι του συνολικότερου ξεριζώματος αυτής της σάπιας κοινωνίας-φυλακής.

 

ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ

Η φυλακή όμως, είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας. Μέσα σε αυτήν συνυπάρχουν ο σαδισμός, προσωποποιημένος στην ψυχοσύνθεση των σωφρονιστικών-βασανιστών, όπως ο Τσιρώνης, η ρουφιανιά που λαμβάνει σάρκα και οστά ανάμεσα στους φυλακισμένους με αντάλλαγμα τα λίγα προνόμια της υπηρεσίας, αλλά και η αντίσταση και η εξέγερση.
Οι ίδιοι λόγοι που δημιουργούν τους επαναστάτες έξω, στην κοινωνία, τους κάνουν να συνεχίζουν τον αγώνα τους και πίσω από τα τείχη, ενώ οι ίδιοι λόγοι που στέλνουν τους  παραβατικούς στην φυλακή, τους κάνουν να αγανακτούν και να εξεγείρονται εναντίων της.
Εντός των τειχών, όλα τα χαρακτηριστικά του κοινωνικού και ταξικού πολέμου υπάρχουν συμπυκνωμένα σε λίγες δεκάδες τετραγωνικά μέτρα. Όπως είναι φυσικό, με τον ίδιο τρόπο που οι επαναστάτες εκτός των τειχών επηρεάζουν και ριζοσπαστικοποιούν κομμάτια των καταπιεσμένων, έτσι και οι πολιτικοί κρατούμενοι μέσα στα κελιά, έρχονται σε επαφή και «πολιτικοποιούν» τους «κοινωνικούς» κρατούμενους, ωθώντας τους σε στάσεις και εξεγέρσεις.
Για τον λόγο αυτό και για χίλιους άλλους λόγους, που έχουν να κάνουν με την όξυνση της εξουσιαστικής επίθεσης προς τους καταπιεσμένους αλλά και τον εκφοβισμό των επαναστατών εκτός φυλακής, οι τύραννοι αστοί κεφαλαιοκράτες αποφάσισαν να χτίσουν κι άλλες φυλακές, μέσα στις φυλακές. Τις λεγόμενες φυλακές Υψίστης Ασφαλείας.
Σε αυτές τις φυλακές, οι κρατούμενοι θα είναι αποκλεισμένοι από τους υπόλοιπους, πιθανότατα 23 ώρες την ημέρα κλεισμένοι σε ένα ανήλιαγο κελί λίγων τετραγωνικών, με εσωτερική φύλαξη. Τα επισκεπτήρια, αλλά και γενικότερα η επικοινωνία με τους δικούς τους ανθρώπους θα εξαφανιστούν, οδηγώντας τον κρατούμενο σε σωματική, ηθική και ψυχολογική κατάρρευση.
Φυσικά, σε αυτά τα κελιά δεν θα μπαίνει όποιος κι όποιος, αλλά:

·         οι πολιτικοί κρατούμενοι οι οποίοι κατηγορούνται για τρομοκρατία (σύμφωνα με τις τελευταίες διατάξεις, μπορείς να κατηγορηθείς για εγκωμιασμό τρομοκρατικών πράξεων μέσω ενός κειμένου αλληλεγγύης).

·         Όσοι κατηγορούνται για υποκίνηση εξεγέρσεων μέσα στην φυλακή

·         Όσοι θα θεωρηθούν εχθροί του καθεστώτος σε μια δεδομένη πολιτική-οικονομική συγκυρία (απεργοί; Διαδηλωτές; Ποιος ξέρει..)

·         Οι βαρυποινίτες και οι ισοβίτες, οι οποίοι δεν έχουν τίποτα να χάσουν και μπορούν πολύ εύκολα να εξεγερθούν ενάντια στην φυλακή. Για αυτούς δεν υπάρχει άλλος τρόπος επιπρόσθετης  τιμωρίας, από πλευράς των καταπιεστών

Με λίγα λόγια, δηλαδή, όσοι αρνούνται να σκύψουν το κεφάλι, μέσα και έξω από τα κολαστήρια και να φιλήσουν ευλαβικά το χέρι που κρατάει το μαστίγιο.

Φυσικά, για να καταφέρουν να αποκτήσουν την κοινωνική νομιμοποίηση, ή τουλάχιστον να κάμψουν τις αντιδράσεις για ένα τόσο απάνθρωπο -ακόμη και στα πλαίσια της δικής τους αστικής δημοκρατίας-νομοσχέδιο, πρέπει να δημιουργηθεί το κατάλληλο κλίμα.
Εδώ αναλαμβάνει η τέταρτη εξουσία, τα μέσα μαζικής αποχαύνωσης, τα οποία είναι ιδιοκτησία των ίδιων των κεφαλαιοκρατών τυράννων.
Μέσω αυτών, δημιουργείται ένα κλίμα φόβου, λίγο έως πολύ πως οι κρατούμενοι είναι έτοιμοι να γκρεμίσουν τα κολαστήρια (ευκταίο αλλά δυστυχώς πολύ δύσκολο) και να ξεχυθούν σαν ζόμπι στην κοινωνία, βιάζοντας, κλέβοντας και λεηλατώντας.  Και δίπλα σε όλα αυτά, ο σαδιστής βασανιστής ανθρωποφύλακας να  μετατρέπεται σε σκληρά εργαζόμενο τιμητή της δικαιοσύνης τον οποίο «οι κακοί κρατούμενοι δεν σέβονται» και που «κάνει με τόσα λίγα μέσα την δουλειά του».
Εμάς δεν μας πείθουν. Το ζήτημα είναι να μην πέσουν στην παγίδα αυτή τα κομμάτια των καταπιεσμένων για τους οποίους ακριβώς προορίζονται οι Φ.Υ.Α.
Για όλους αυτούς λοιπόν τους λόγους, αλλά και για όλους τους λόγους του κόσμου βρε αδερφέ(!), πιστεύουμε πως το ζήτημα των Φυλακών Υψίστης Ασφαλείας αφορά όλους εμάς τους «από τα κάτω». Τουλάχιστον όλους εμάς που μας ενδιαφέρει το ζήτημα της ατομικής και κοινωνικής απελευθέρωσης. Όλους εμάς που ονειρευόμαστε έναν κόσμο χωρίς καταπιεστές και καταπιεσμένους. Γι αυτό και οφείλουμε να συμμετάσχουμε ενεργά στο κίνημα ενάντια στις Φ.Υ.Α. και στις κινητοποιήσεις μέσα και έξω από τα κελιά, που θα ακολουθήσουν.

ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ Υ/Α

ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΚΑΘΕ ΦΥΛΑΚΗΣ

ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΞΕΡΙΖΩΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΦΥΛΑΚΗΣ

 

ΥΓ: Το κείμενο γράφτηκε με σκοπό να μοιράζεται σε μικροφωνικές, δημόσιες δράσεις κλπ με αποδέκτη τον οποιονδήποτε, στην προσπάθεια να διαχυθεί το ζήτημα των φυλακών Υ/Α και να αναδειχθεί το γεγονός ότι πρέπει να απασχολεί το μεγαλύτερο κομμάτι των καταπιεσμένων οικονομικών και κοινωνικών ομάδων. Κάτι που αιτιολογεί την σχετικά απλή γλώσσα και ανάλυση.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s