Εξάρχεια : Γκράφιτι στη μνήμη του δολοφονημένου από σωφρονιστικούς, Ιλίρ Καρέλι

Εξάρχεια, Βαλτετσίου έξω απ’το ΚΕΘΕΑ“Προς την υπηρεσία φυλακών του Μαλανδρίνου

 

Με κρατάτε εδώ μέσα στη φυλακή τσάμπα τόσο καιρό, τόσα πολλά χρόνια μόνο για κλοπές, χωρίς να έχω σκοτώσει κάποιον, γιατί; Γιατί δεν με αφήσατε να πάω στο σπίτι μου να βρω ζωντανή τη μάνα μου, γιατί; Γιατί δεν με αφήσατε να έφτιαχνα κι εγώ μια οικογένεια, γιατί; Είμαι μέσα από το 1997 και δεν χορτάσατε τόσα χρόνια από τη ζωή μου;

«Δεν χαριζόμαστε σε κανέναν και πουθενά, θα πέσει άπλετο φως στην υπόθεση», λένε εισαγγελικές πηγές

Μέχρι τώρα έχω βγάλει τα ισόβια και 4 χρόνια με εργασία. Με το λάθος που έχω κάνει δεν μου αξίζανε τόσα πολλά χρόνια κι ακόμα συνεχίζετε να με κρατάτε, γιατί; Γιατί τώρα πρέπει αναγκαστικά να πάρω κι εγώ μια ζωή από σας… Γιατί μου το πήρατε όλη τη ζωή μου, γιατί γιατί…. γιατί;”

Σχολιάστε